Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ....

                                    
Η blogoφίλη μου Γεωργία, από το  beautystr.blogspot.com με προσκάλεσε να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις για μένα.... Μου έδωσε βέβαια και τα "φώτα" της γιατί όπως ξέρετε είμαι νέα στην γειτονιά και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω.... Παρακάτω θα δείτε τις ερωτήσεις και απαντήσεις για μένα και βγάλτε συμπέρασμα....χαχαχαχαχα!!!!

  1. Πες μου 3 πράγματα για τον εαυτό σου.
  2. Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι;
  3. Σουβλάκι ή pizza;
  4. Έρωτας ή αγάπη;
  5. Ποια είναι η αγαπημένη σου σειρά/ εκπομπή;
  6. Τηλεόραση ή ραδιόφωνο;
  7. Ποιο είναι το αγαπημένο σου νησί;
  8. Ποια είναι η ωραιότερη παραλία που έχεις κάνει μπάνιο;
  9. Τι χρώμα είναι τα μαλλιά σου;
  10. Έχεις παιδάκια και αν ναι πόσα;
  11. Ποια είναι η σπεσιαλιτέ σου;


 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ :

 1. ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΗ, ΕΝΘΟΥΣΙΩΔΗΣ, ΨΥΧΟΥΛΑ...
 2. ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΜΕΝΑ...(ΜΑΖΩΝΑΚΗΣ)
 3. ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ!
 4. ΑΓΑΠΗ (ΤΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ) ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ!
 5. ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ (ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΣΤ.) γιατί είναι η μόνη που έχω χρόνο να δω.....
 6. ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ, ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ & ΠΑΝΤΟΥ
 7. ΠΑΞΟΙ
 8. ΦΑΡΛΑΣΑΙΝΑ ΚΡΗΤΗ
 9. ΞΑΝΘΑ(ΒΑΜΜΕΝΑ)
10. ΕΧΩ 2 ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ 4ΧΡΟΝΩΝ & 7 ΜΗΝΩΝ
11. ΚΛΕΦΤΙΚΟ ΑΡΝΙ ή ΧΟΙΡΙΝΟ ΣΤΗΝ ΛΑΔΟΚΟΛΛΑ


Και εγώ με την σειρά μου-όπως μου είπε η ΓΕΩΡΓΙΑ- πρέπει να κάνω 11 ερωτήσεις και περιμένω να μου απαντήσουν εξής :

1.e-velona.blogspot.com
2.handmade-m.blogspot.com
3.tourtitsesalliws.blogspot.com
4.xartino.blogspot.com
5.artandhandcreation.blogspot.com

Οι ερωτήσεις μου :

1. Ποιο είναι το στοιχείο που σε χαρακτηρίζει?
2.Ποιο είναι το βιβλίο που έχεις διαβάσει παραπάνω από 1 φορά?
3.Ψηφίζεις στις εκλογές ή απέχεις?
4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου ζώο?
5. Μόνιμη σχέση ή one night stand?
6. Καλοκαιρινές ή χειμερινές διακοπές?
7. Ποιο είναι το αγαπημένο σου σπορ?
8. Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία?
9. Σινεμά ή dvd στο σπίτι?
10.Ένα τραγούδι μπορεί να σου φτιάξει την διάθεση? Και αν ναι ποιο?
11.Καρμπονάρα με Coca-cola ή φιλέτο κοτόπουλο με σαλάτα?

ΦΙΛΑΚΙΑ....

10 σχόλια:

  1. Υπέροχη η ανάρτησή σου! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίες ερωτήσεις και ακόμη καλύτερες οι απαντήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διονυσία τι κάνεις; Είδα την πρόσκληση για παιχνιδάκι και είπα να περάσω από εδώ και να σου απαντήσω κατευθείαν! Δεν ξέρω αν γίνεται έτσι αλλά ελπίζω να μην παραβαίνω τους κανόνες του παιχνιδιού:) Λοιπόν ξεκινάω...
    1. Ανυπομονησία!
    2. Ο τρελογιάννης
    3. Ψηφίζω
    4. Ελάφι
    5. Μόνιμη σχέση
    6. Χειμερινές θα έλεγα...
    7. Κολύμβηση (δεν ταιριάζει και πολύ με το προηγούμενο, ε;;;)
    8. Πολίτικη κουζίνα και Le chocolat
    9. Dvd δηλαδή home cinema :)
    10. Οπωσδήποτε, όχι όμως κάποιο συγκεκριμένο, ανάλογα με τη διάθεση της στιγμής
    11. Φιλέτο κοτόπουλο με σαλάτα
    Αυτά από μένα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σουβλάκι για πάντα!!! Να χαίρεσαι τις κοριτσάρες σου!! Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. O seu blog possui assuntos agradáveis.Vou seguir.
    wwwsabereducar.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διονυσία, φιλάκια
    Ευχαριστώ για την πρόσκλησή μου. Μπορείς να μου εξηγήσεις, έχω μπερδευτεί!
    Στείλε μου μήνυμα μέσω email ή κάνε σχόλιο.

    φιλιά, ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε καλησπερίζω και σ' ευχαριστώ για την πρόσκληση. Το παιχνιδάκι σου είναι μια καλή ευκαιρία να γνωρίζεις τον άλλο...Λοιπόν έχουμε και λέμε:
    1. Υπομονή κι επιμονή
    2.Οκτώ
    3.Ψηφίζω
    4. Σκυλάκι
    5. Μόνιμη
    6. δύσκολη επιλογή αλλά θα προτιμήσω τις καλοκαιρινές
    7. Ιστιοπλοΐα
    8. Dirty dancing & Annie
    9. Και τα δύο...
    10.Ένα τραγούδι μπορεί να σου φτιάξει τη διάθεση αλλά μπορεί και να σε χαντακώσει...
    11.φιλέτο κοτόπουλο με σαλάτα

    Πολύ τυχερός ο μπαμπάς σας με 3 γυναικάρες στο σπίτι. Να σας χαίρεται!!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διονυσία σε περιμένει ένα βραβειάκι στο blog μου, πέρασε όταν μπορείς να το πάρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επισκέψου το blog μου έχεις βραβειάκι!!! :)

    http://studyaboutfashion.blogspot.com/2012/05/kreativ-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι παρατηρήσεις με κάνουν καλύτερη....