Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

ΜΠΑΛΕΣ ΑΠΟ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΓΙΑ CUPCAKES

Καλημέρα, καλή εβδομάδα & βέβαια χρόνια πολλά σε ΟΛΕΣ τις μανούλες του κόσμου, είτε είναι βιολογικές είτε μεγαλώνουν παιδάκια που δεν τα έχουν γεννήσει.... Μανούλα είναι αυτή που μεγαλώνει παιδάκια, αυτή που ξενυχτάει στις αρρώστιες, αυτή που ανησυχεί, αυτή που κλαίει κρυφά στα καλά και στα κακά, αυτή που ξέρει να συγχωρεί... Και επειδή οι κορούλες μου είναι πολύ μικρές (3,5 ετών & 7 μηνών), αποφάσισα να τους κάνω εγώ ένα δωράκι! ! ! Τους έφτιαξα μπάλες για το δωμάτιό τους κρεμαστές με τα ονόματά τους. Και να λοιπόν......







9 σχόλια:

  1. Διονυσία γεια σου
    Έχεις φτιάξει δυο πολύ όμορφες μπάλες για τα γλυκά σου κοριτσάκια. Να τα χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελένη.Να τα χαιρόμαστε όλες οι μανούλες τα παιδάκια μας...

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες και χαριτωμένες έγιναν!!
    Καλό βραδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα πραγματάκια έφτιαξες!!Τι πειράζει να φτιάξω κι εγώ για την κρεβατοκάμαρά μου με τον ανάλλογο συνδιασμό;
    Ζήλεψα τώρα.Φιλάκια.Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικά χαριτωμένες οι μπαλίτσες σου!Να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ!!! ΠΟΛΥ ΦΑΝΤΑΣΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ax polu m aresoun autes oi mpales!!kai ti omorfa xrwmata!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι τέλεια ιδέα, εύκολη και χαριτωμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς σε βρήκα! Υπέροχη η ιδέα σου! Όμως πολύ θα ήθελα να μάθω πώς τις έφτιαξες να κάνω κι εγώ για το καινούριο σπιτικό μου!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι παρατηρήσεις με κάνουν καλύτερη....